تعمیر آیفون تصویری در تهران – تعمیر فوری تمام مدل ها در محل

هم اکنون که وارد این مقاله شده‌اید به احتمال زیاد آیفون تصویری شما دچار مشکل شده است. در صورت هرگونه مشکلی مانند قطعی صدا یا تصویر، تداخل زنگ‌ها با هم یا هر عیب دیگری می‌توانید به متخصصان این مجموعه اعتماد کنید. هر آنچه که باید در مورد تعمیر آیفون تصویری در تهران بدانید را در این مطلب بررسی می‌کنیم.

اعزام فوری تعمیرکار ماهر به محل شما با مشاوره رایگان، تماس با ما.

تعمیر آیفون تصویر در تهران

تعمیر آیفون تصویری در تهران

در صورت بروز هرگونه مشکل در آیفون تصویری بهتر است در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در این مورد می‌توانید از متخصصان یاسین الکترونیک بهره برده تا مشکل شما را به سرعت برطرف کنند. این مجموعه از قطعات یدکی اصل و اورجینال استفاده می‌کند تا عمر دستگاه شما افزایش یابد. در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. همچنین در شرایط خاص تخفیف ویژه نیز برای شما قائل می‌شویم.

 

عیب‌یابی این‌گونه آیفون‌ها نیز می‎تواند در محل شما صورت گیرد. در واقع کلیه سرویس‌کاران این مجموعه در صورت درخواست شما به سرعت در منزل شما حضور یافته و تعمیرات آیفون شما را به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

برندهای معروف آیفون تصویری

از آنجایی که آیفون تصویری نیز مانند تمامی برندهای دیگر تنوع بسیار زیادی دارد؛ بنابراین شما باید بر اساس قابلیت‌هایی که از آیفون انتظار دارید و ظاهر آن مشخص کنید که به چه نوع دستگاهی نیاز دارید. در این مورد بهتر است که با کارشناسان یاسین الکترونیک تماس گرفته و در مورد کیفیت، قیمت، ضمانت شرکت، قابلیت صدا و هر آنچه که نیاز دارید راهنمایی شوید. در این صورت می‌توانید برند دلخواه خودتان را با توجه به ویژگی‌های مد نظرتان انتخاب کنید.

انواع مشکلات آیفون تصویری

در ادامه این بخش به بررسی مشکلات آیفون تصویری می‌پردازیم تا در صورت مشاهده آنها بتوانید تصمیمات لازم را بگیرید.

یکی از مشکلات آیفون تصویری در سیم‌کشیِ نادرست آن است. نصابان هنگام نصب آیفون تصویری ممکن است از سیم نامرغوب استفاده کنند یا اینکه آن را به خوبی جایگذاری نکنند. در این صورت کیفیت تصویر بسیار نامطلوب خواهد شد، حتی صدای خروجی ورودی نیز دچار اختلال می‌شود و در تصویر و صدا نویز ایجاد می‌شود. شما عزیزان باید بدانید که سیم‌کشی آیفون تصویری نقش بسیار مهمی در نصب آن دارد.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در آیفون تصویری ایجاد شود این است که گاهی صفحه آیفون سیاه می‌شود. در این صورت ممکن است ال سی دی خراب شده یا معیوب باشد، همچنین ممکن است برد تغذیه مشکل داشته باشد. اگر صفحه آیفون طوری سیاه شود که تصویر افراد در آن کاملا مشخص نباشد، ممکن است از سیم غیراستاندارد استفاده شده یا اینکه دوربین آن خراب باشد. دلایل دیگری وجود دارد که تعمیرکار به طور کامل آن برای شما شرح می‌دهد.

یکی دیگر از مشکلات آیفون تصویری این است که صدای زنگ آن در داخل منزل شنیده نمی‌شود؛ اما از بیرون صدا به طور کامل واضح است. این مورد ممکن است به دلیل قرار ندادن درست و به جای دسته گوشی روی مانیتور باشد. همچنین خرابی برد صوت مانیتور یا قلاب، خرابی دسته گوشی، قطع کن پایه و هندست باعث ایجاد این نوع مشکلات می‌شود.

یکی دیگر از مشکلات این‌گونه آیفون‌ها این است که تصویر آن برفکی است. خرابی برد تغذیه، خرابی دوربین و حتی خرابی برد تغذیه همسایه و نویز خراب در مانیتور دیگر، نیز ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود.

یکی دیگر از مشکلات آیفون تصویری این است که زنگ آن به صورت ممتد شنیده می‌شود. اتصال کوتاه سیم، خرابی برد و خرابی سوییچر ممکن است باعث ایجاد آن شود.

از یکی دیگر از مشکلات این نوع آیفون‌ها، می‌توان به صدای ناهنجاری که از بیرون شنیده می‌شود اشاره کرد. در این صورت خرابی دهنی کپسول، خرابی برد و پنل تصویری، خرابی ترانس که ولتاژ زیادی پنل می‌دهد، حتی خرابی برد تغذیه یکی از واحدها در مانیتور، نیز می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شود.

تعمیر آیفون تصویری

خدمات تعمیر آیفون تصویری در تهران

شرکت‌ها و تعمیرکاران متعددی در تهران خدمات آیفون تصویری ارائه می‌دهند. این خدمات را با هم در ادامه بررسی می‌کنیم.

اولین مرحله در تعمیر آیفون تصویری تشخیص مشکل و عیب یابی دقیق آن است. در واقع تعمیرکاران حرفه‌ای با استفاده از ابزارهای پیشرفته و تجربه‌ای که دارند مشکل آیفون شما را شناسایی می‌کنند.

مرحله بعدی این است که با توجه به نوع خرابی قطعات معیوب، آن قطعات تعمیر شده یا اینکه نیاز است تعویض شود. این قطعات شامل میکروفون، بلندگو، منبع تغذیه، کابل‌ها و نمایشگر است.

پس از اینکه تعمیرات لازم انجام شد، آیفون تصویری مجدداً نصب و تنظیم می‌شود تا عملکرد بهینه‌ای را برای شما داشته باشد.

جالب است بدانید برخی از شرکت‌ها خدمات پشتیبانی و مشاوره پس از تعمیر را نیز ارائه می‌دهند تا مشتریان در صورت هرگونه بروز مشکل به آنها رجوع کرده و به سرعت مشکلشان حل شود.

برای انتخاب بهترین تعمیرکار در این زمینه حتماً به نکاتی که در ادامه بیان می‌شود دقت کنید.

انتخاب بهترین تعمیرکار آیفون تصویری

برای انتخاب بهترین تعمیرکار آیفون تصویری در تهران به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا اطمینان حاصل کنید که آن تعمیرکار تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات آیفون تصویری داشته باشد.
  • حتماً دقت کنید که آن مرکز از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعمیر استفاده کند. در این صورت از بروز مشکلات جدید پیشگیری شده و عمر مفید دستگاه افزایش می‌یابد.
  • همچنین می‌توانید به نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین شرکت و تعمیرکار را در این زمینه انتخاب کنید.
  • خبر خوب این است که برخی از شرکت‌ها برای خدماتشان گارانتی می‌دهند که این مورد می‌تواند اطمینان بسیار زیادی به مشتریان بدهد.
  • به طور کلی باید بدانید که تعمیر آیفون تصویری در تهران نیازمند تجربه و تخصص کافی دارد؛ بنابراین بسیار اهمیت دارد که از تعمیرکاران حرفه‌ای و شرکت‌های معتبر در این زمینه بهره ببرید.

هزینه تعمیر آیفون تصویری

در همین ابتدا شما باید بدانید که هزینه نصب آیفون تصویری با هزینه تعمیر آن کاملاً متفاوت است. برای هزینه تعمیر این‌گونه آیفون‌ها نمی‌توان قیمت دقیقی را مشخص کرد، زیرا بستگی به مشکل پیش آمده دارد. حتی ممکن است یکی از قطعات آن خراب شده باشد که نیاز به هزینه زیادی دارد. پیشنهاد کارشناسان یاسین الکترونیک این است که حد المقدور از قطعات اورجینال و اصلی استفاده کنید که گارانتی داشته باشد تا مشکل زیادی برای شما ایجاد نشود.

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید آیفون تصویری یکی از ملزومات زندگی مدرن شهری محسوب شده و هر نوع خرابی آن می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. توسط این آیفون‌ها می‌توانید فضای خارجی خانه را کنترل کرده و احساس امنیت بیشتری داشته باشید. اگر پس از مدتی کارکرد آنها دچار اختلال شد، در صورتی که در تهران زندگی می‌کنید می‌توانید با مرکز تعمیرات آیفون تصویری یاسین الکترونیک در تهران تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم.

اگر شما نیز تجربه‌ای در این مورد دارید، می‌توانید در انتهای مقاله نظر خود را ثبت کنید.

به ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 1

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها