تعمیرات لپ تاپ در کرج، تضمینی و با تحویل فوری

تعمیرات لپ تاپ در کرج توسط ماهر ترین و با تجربه ترین متخصص کامپیوتر و سخت‌افزار. تعمیر فوری در سراسر استان کرج، در محل شما و با کمترین هزینه.

برای تعمیر لپ تاپ خود و مشاوره رایگان، هم اکنون با ما تماس بگیرید

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری انواع نوت بوک و لپ تاپ های سونی، دل، توشیبا، آکر، اچ پی، مک بوک و سایر برند های معروف و معتبر توسط کادر مجرب کارشناسان IT و کامپیوتر.

تعمیر انواع کیبورد، مانیتور، مادربرد، کارت گرافیک، پاور، بازایابی اطلاعات هارد دیسک و… با تخفیف ویژه و کیفیت منحصر به فرد.

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در کرج

اگر در استان کرج زندگی می‌کنید و لپ تاپ شما از هر نوع برند و مدلی دچار مشکل شده است، اصلاً نگران نباشید. مجموعه کاملاً حرفه‌ای تعمیرات لپ‌تاپ در کرج به تمامی ساکنین مناطق مختلف این استان، خدمات‌رسانی می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با این نوع تعمیرات آشنا می‌شوید.

نحوه تعمیرات تخصصی لپ تاپ در کرج

درصورتی‌که با تیم فنی و پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید، به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. سپس هنگامی که لپ تاپ خود را به این مرکز بسپارید به صورت تخصصی هر کاری که لازم باشد را انجام داده و مشکلات آن را رفع می‌کنند. اگر نیاز به تعویض قطعات معیوب مانند مادربرد، کارت گرافیک، هارد، قاب ال سی دی و مواردی از این قبیل باشد، با شما تماس گرفته و شما را در جریان می‌گذارند. سپس در نهایت وسیله شما به صورت کاملاً بی‌نقص تحویل داده خواهد شد.

تعمیرات لپ تاپ در کرج بدون مراجعه حضوری

جالب است بدانید که شما می‌توانید لپ تاپ خودتان را در کرج بدون مراجعه حضوری با قیمت مناسب تعمیر کنید. سفارش آنلاین تعمیرات لپ تاپ در کرج به این صورت است که شما با کارشناسان ما تماس می‌گیرید، اگر امکان مراجعه حضوری نداشته باشید به آنها اعلام کنید، حتی در برخی از موارد به شما قیمت‌ها را اعلام می‌کنند. سپس همکاران متخصص در این زمینه، به محل موردنظر شما مراجعه کرده و مشکل لپ تاپ شما را برطرف می‌کنند. اگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر و گذاشتن وقت بیشتر باشد، حتماً این موضوع را با شما در جریان می‌گذارند.

تعمیرات لپ تاپ دارای گارانتی

اگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده اما همچنان گارانتی دارد، باید در اولین فرصت به آن مرکز گارانتی موردنظر رفته، سپس آنها سریال شما را چک کرده و بررسی می‌کنند که تاریخ گارانتی با لپ تاپ شما همخوانی داشته باشد. در این صورت اگر آن خرابی مرتبط با ضمانت‌نامه باشد، آن را رایگان تعمیر می‌کنند.

نحوه نگهداری صحیح از لپ‌تاپ

ازآنجایی‌که انواع لپ‌تاپ‌ها بسیار کوچک‌تر از کامپیوترهای رومیزی هستند، بنابراین از حساسیت و ظرافت بسیار بالایی برخوردارند. اگر هرگونه ضربه‌ای به آن وارد شود، امکان خرابی هارد را در پی دارد.

بنابراین در حمل و نقل آن احتیاط لازم را به عمل آورید. به ویژه هنگامی که لپ تاپ روشن است به آن ضربه وارد نکنید، زیرا احتمال خرابی هارد در این صورت بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تعمیرات کامپیوتر در کرج.

هنگام استفاده از آداپتور مناسب جهت شارژکردن لپ‌تاپ نیز مراقب باشید. زیرا آداپتور بسیار اهمیت دارد و باعث کارکرد نرمال لپ تاپ می‌شود. حتی دقت کنید که از آداپتور فابریک خودِ لپ تاپ استفاده کنید.

اگر در استان البرز زندگی می‌کنید و لپ تاپ شما دچار هرنوع مشکلی شد، با مرکز تعمیرات لپ تاپ کرج تماس بگیرید یا اینکه حضوری مراجعه کنید تا از صدمات بیشتر به آن پیشگیری شود.

اگر درایور نوری لپ تاپ شما، هیچ‌گونه دی وی دی را نمی‌خواند سعی کنید با محلول‌های مخصوص، لنز آن را تمیز کنید. اگر باز هم مشکل داشت حتماً به این مرکز مراجعه کنید.

فراموش نکنید یکی از دلایل عمده خرابی لپ‌تاپ‌ها این است که رطوبت و گردوغبار به داخل آن نفوذ کرده است. بنابراین همیشه از فن‌های استاندارد برای زیر لپ تاپ استفاده کنید. اما اگر درهرصورت لپ تاپ شما خراب شد به مرکز تعمیرات کرج مراجعه کنید. این مرکز سال‌های زیادی است که در این زمینه خدمات لازم را ارائه می‌دهد و بسیار معتبر است.

تعمیرات لپ تاپ در کرج

زمان مراجعه به تعمیرات لپ‌تاپ در کرج

در ادامه این مطلب مشکلاتی را برای شما شرح می‌دهیم تا بدانید چه زمانی نیاز به مراجعه یا تماس با مرکز تعمیرات لپ تاپ در کرج دارید.

دقت کنید اگر لپ تاپ شما بیش از حد داغ می‌کند، در سریع‌ترین زمان ممکن با این مرکز تماس بگیرید، زیرا گرمای بیش از حد باعث ایجاد مشکلات جدی‌تر مانند آسیب به قطعات یا خاموش‌شدن ناگهانی سیستم و کندشدن آن می‌شود.

اگر حین کار متوجه می‌شوید که باتریِ لپ تاپ خیلی سریع خالی می‌شود، باید آن را تعویض کنید. برای خرید باتری می‌توانید با این مرکز مشورت کرده و مشکل خودتان را با آنها در میان بگذارید. حتی ممکن است مشکل از شارژر لپ‌تاپ باشد که باتری را به خوبی شارژ نمی‌کند. در این صورت باید آن شارژر را تعویض کنید‌.

از آنجایی که هزینه تعمیر قطعات الکترونیکی بسیار بالا رفته، تا جایی که گاهی حتی خرید قطعه جدید نسبت به تعمیر آن مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین سعی کنید به طور منظم لپ تاپ خودتان را سرویس کنید.

یکی دیگر از مشکلات شایع لپ‌تاپ این است که به صورت ناگهانی خاموش می‌شود. در این صورت در اکثر مواقع مشکلات نرم‌افزاری وجود دارد، هرچند ممکن است سخت‌افزار آن نیز دچار مشکل شده باشد. در این صورت به جای اینکه ویندوز را تعویض کنید یا تنظیمات دیگر انجام دهید، از خدمات بهترین تعمیرات لپ تاپ در کرج استفاده کرده و مشکلات خودتان را با آنها در میان بگذارید. این مرکز همه روزه آماده خدمت‌رسانی است.

یکی دیگر از دلایل رایج نیاز به تعمیرات لپ تاپ این است که کیبورد یا تاچ‌پد آن دچار خرابی می‌شود. ممکن است روی کیبورد مایعات ریخته یا اینکه ضربه شدیدی به آن وارد کرده باشید، همچنین تنظیمات آن به هم خورده باشد. درهرصورت برای اینکه از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود، حتماً با این مرکز تماس بگیرید.

اصلاح مشکلات دیگر از نظیر خطای صفحه آبی، بالا نیامدن ویندوز و هرگونه مشکلات نرم‌افزاری را می‌توانید به این مرکز بسپارید.

خدمات ویژه ما: تعمیرات انواع تلویزیون در کرج با کیفیت بالا و قیمت ارزان.

به ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 3

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها