تعمیر پکیج در کرج، فوری و 24 ساعته. با ضمانت تعمیر و کیفیت ویژه

پکیج‌ها دستگاه‌هایی هستند که نه تنها جهت گرمایش محیط کاربرد بسیاری دارند، بلکه جهت گرم کردن آب مصرفی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. مجموعه یاسین الکترونیک با داشتن تعمیرکاران متخصص، هرگونه تعمیرات پکیج باکیفیت مناسب را با قیمت‌های بسیار منصفانه ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال بهترین سرویس‌دهنده در این حوزه هستید می‌توانید با ما تماس بگیرید. به طور کلی بهتر است هر ۶ ماه یک‌بار سرویس پکیج انجام شود. در این مطلب هر آنچه که نیاز است در مورد تعمیر پکیج در کرج بدانید را شرح می‌دهیم.

تعمیر فوری انواع رادیاتور و پکیج با مشاوره رایگان، تماس با ما.

 

یاسین الکترونیک

مراحل تعمیر پکیج در کرج

هرچند تعمیر پکیج در کرج توسط کارشناسان متخصص ما به راحتی انجام می‌شود، اما صرفاً جهت آگاهی بیشتر، شما را با مراحل تعمیرات آن آشنا می‌کنیم.

بررسی‌های اولیه

در ابتدا تعمیرکار حرفه‌ای وضعیت کلی پکیج یا آبگرم کن را بررسی کرده، نشتی‌ها را پیگیری می‌کند، همچنین دستگاه را از نظر ارزیابی عملکرد و گرمایشی مورد بررسی قرار می‌دهد.

عیب یابی دقیق

پس از اینکه تعمیرکار بررسی‌های اولیه را انجام داد، به عیب یابی دقیق دستگاه می‌پردازد. در واقع قطعات مختلف پکیج، مشعل، پمپ و مبدل حرارتی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تعمیر یا تعویض قطعات

پس از اینکه مشکل پکیج شما شناسایی شد، تعمیرکار آن قطعه معیوب را تعمیر کرده یا اینکه آن را تعویض می‌کند. البته باید دقت کنید که از قطعات اورجینال و باکیفیت در این مرحله استفاده شود. در این صورت دستگاه عملکرد بهینه‌ای خواهد داشت.

بررسی‌های نهایی

پس از اینکه تعمیر پکیج تمام شد، مجدداً تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان خاطر حاصل شود. در واقع تعمیرکار تمامی تنظیمات لازم را انجام می‌دهد و پکیج را به حالت اولیه برمی‌گرداند.

زمان درخواست برای سرویس‌کار پکیج

قبل از اینکه با تعمیرکار تماس بگیرید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • برق پریز را بررسی کنید، شاید خراب شده باشد.
  • حتماً یک بار پکیج را ریست کرده و دوباره آن را راه‌اندازی کنید. سپس مجدداً تست کنید و بررسی کنید آیا مشکل همچنان پابرجاست یا خیر.
  • شوفاژ‌ها را هواگیری کرد، سپس آن را ریست کنید. درهرصورت بررسی کنید که آیا مجدداً خطا می‌دهد یا خیر.
  • حتماً از وجود گاز در منزل اطلاع پیدا کنید. شاید مأمورین گاز به دلیل داشتن بدهی آن را قطع کرده باشند.
  • دقت کنید که همه کلیدها به خوبی کار کنند و قطع و وصل‌شدن آنها را بررسی کنید.
  • جریان آب گرم را بررسی کنید تا به خوبی کار کند.

تعمیر آبگرمکن در کرج

اگر پس از انجام این مراحل، باز هم پکیج شما خراب بود، آن را خاموش کنید. سپس با یک نمایندگی مجاز تماس گرفته و از آنها بخواهید که شما را راهنمایی کنند. با مجموعه یاسین الکترونیک نیز می‌توانید تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. گاهی اوقات تعمیرکار پکیج سیار در محل شما کار تعمیر را آغاز کرده و نیازی به جابه‌جایی پکیج نیست.

مشکلات رایج پکیج چیست؟

در ادامه مطلب به بررسی مشکلات رایج پکیج‌ها می‌پردازیم.

کاهش فشار آب

یکی از مشکلات رایج در پکیج‌ها کاهش فشار آب آنها است. این مورد می‌تواند به دلیل نشت آب، هواگیری نامناسب یا هرگونه خرابی فشارسنج باشد. در این مرحله تعمیرکار ابتدا مشکل اصلی را شناسایی و تعمیر کرده، در نتیجه فشار پکیج را تنظیم می‌کند.

بیش از حد داغ‌شدن

یکی دیگر از مشکلات پکیج و شوفاژ این است که در برخی از مواقع آب آن بیش از حد داغ می‌شود. در این صورت نیز نیاز است که حتماً با تعمیرکاران حرفه‌ای تماس بگیرید.

خاموش نشدن فن پکیج

برخی از اوقات فن پکیج نیز با مشکلاتی مواجه می‌شود و به خوبی کار نمی‌کند، گاهی اوقات اصلاً خاموش نمی‌شود.

سرد و گرم شدن ناگهانی آب

به دلیل خرابی سنسورها یا مشکلات در مسیرهای آب، ممکن است دچار سرد و گرم شدن ناگهانی آب پکیج شوید. در این صورت باید سرویس‌های سنسورهای خراب تعویض شده و مسیرهای آب بررسی شود.

روشن نشدن پکیج

یکی دیگر از مشکلات رایج پکیج روشن نشدن آنها است. این مورد به دلیل خرابی ترموستات، خرابی جرقه‌زن و مشکلاتی در مدار گاز ایجاد می‌شود. در این صورت تمامی موارد باید بررسی شده و تعمیر شود تا پکیج به حالت عادی برگردد.

صدای زیاد پکیج

یکی دیگر از خرابی‌های پکیج این است که گاهی اوقات صدای آن بسیار زیاد است. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی پمپ یا وجود هوا در سیستم، همچنین رسوب‌گذاری در مبدل حرارتی ایجاد شود. تعمیر مبدل حرارتی، هواگیری سیستم و تعمیر پمپ می‌تواند این مشکل را به خوبی رفع کند.

تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج

تعمیر سریع و فوری پکیج در کرج

اگر نیاز دارید پکیج منزلتان را به سرعت در کرج تعمیر کنید و بابت قطعات اورجینال آن خیالتان آسوده باشد، در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید با شماره‌های مندرج در همین سایت یاسین الکترونیک تماس بگیرید. این تیم همراه با افراد متخصص تمامی سرویس‌های دوره‌ای پکیج در مناطق مختلف کرج را انجام می‌دهند. ما مناطقی اعم از عظیمیه، مهرشهر، گوهردشت، گلشهر و سایر مناطق استان البرز را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

هزینه تعمیر پکیج در کرج

هزینه سرویس و تعمیر پکیج در کرج کاملاً بستگی به نوع مشکل و لوازم مصرفی آن دارد. برای اطلاع از میزان قیمت تعمیر پکیج در کرج با تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. در صورتی که توافق کردید، تعمیرکارانی که تخصص بالایی در تعمیر برندهای متفاوت دارند را اعزام می‌کنیم. البته هنگامی که نیاز به سفارش تعمیر پکیج در کرج باشد، حتماً برند آن را نیز قید کنید تا متخصص تعمیر همان برند در مکان شما حضور یابد.

مزایای تعمیر و نگهداری از پکیج چیست؟

بسیار مهم است که از پکیج خودتان به خوبی نگهداری کرده و در صورت نیاز در اسرع وقت آن را تعمیر کنید تا از ورود مشکلات هزینه بر جلوگیری شود. در ادامه به برخی از مزایای تعمیر و نگهداری پکیج‌ها می‌پردازیم.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

اگر پکیج‌ها را به صورت دوره‌ای تعمیر کنید، از عملکرد بهینه پکیج اطمینان حاصل کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

کاهش هزینه‌های تعمیرات

تعمیرات منظم پکیج باعث می‌شود که از بروز مشکلات بزرگتر و هزینه‌بر جلوگیری شود.

افزایش ایمنی

اگر پکیج‌ها را به طور دوره‌ای تعمیر کنید، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شده و در نتیجه ایمنی دستگاه افزایش می‌یابد.

نکات مهم برای تعمیر پکیج در کرج

نکاتی که برای تعمیر پکیج در کرج باید مدنظر قرار دهید را در ادامه بررسی می‌کنیم.

انتخاب تعمیرکار معتبر و مجرب

اگر تعمیرکار تجربه و مهارت کافی را داشته باشد، در نتیجه می‌تواند مشکلات پکیج شما را به درستی تشخیص داده و آن را به راحتی و در اسرع وقت حل کند. در این مورد می‌توانید از خدمات نمایندگی‌های مجاز نیز بهره بگیرید.

سرویس دوره‌ای

دقت کنید پکیج‌های هر واحد، باید حداقل یک بار در سال سرویس شوند تا از مشکلات جدی جلوگیری شده و عملکرد بهینه‌ای داشته باشند. اگر این وسیله را هر سال سرویس کنید، تمامی قطعات آن‌ها بررسی شده و در صورتی که نیاز داشته باشید تعویض خواهد شد.

توجه به نشتی پکیج

یکی دیگر از مواردی که باید در پکیج‌ها مدنظر قرار دهید، این است که مراقب نشتی آن باشید، زیرا در این صورت کارایی آن کاهش یافته و باعث افزایش مصرف انرژی می‌شود‌. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه نشتی با تعمیرکار تماس گرفته تا مشکل شما را حل کنند.

جلوگیری از یخ‌زدگی

یکی دیگر از مواردی که باید در تعمیر و نگهداری پکیج‌ها مدنظر قرار دهید، این است که در فصل زمستان از یخ‌زدگی جلوگیری کنید. یکی از مشکلاتی که در فصول سرد سال گریبان‌گیر پکیج‌ها می‌شود، این است که دچار یخ‌زدگی می‌شوند. در این مطلب برای جلوگیری از این مشکل، باید لوله‌ها را عایق‌بندی کرده و پکیج‌ها را به دمای مناسب رساند.

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید هزینه‌های تعمیرات پکیج‌های ایرانی و غیرایرانی رو به افزایش است. بنابراین بسیار مهم است که دراسرع‌وقت آنها را تعمیر یا سرویس کنید تا از بروز مشکلات جدی‌تر با هزینه بیشتر جلوگیری شود. اگر شما نیز نیاز به تعمیر پکیج در کرج دارید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. همچنین اگر تجربه‌ای در این خصوص دارید می‌توانید در انتهای مقاله بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

به ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 0

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها