تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج و تهران با کیفیت تضمینی AC – DC

از آنجایی که تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج یک فرایند کاملاً تخصصی و حساس است، در نتیجه نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. در واقع اینورترها دستگاه‌های بسیار مهمی هستند که در صنایع مختلف از جمله تولید ساخت و ساز و انرژی مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرند. در این مطلب به بررسی جزئیات تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج می‌پردازیم.

برای سفارش تعمیر انواع اینورتر و درایو موتور با ما تماس بگیرید.

تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج

مراحل تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج

شرکت‌های مختلفی در کرج فعال هستند که خدمات تعمیر اینورتر درایو صنعتی را انجام می‌دهند. مجموعه یاسین الکترونیک نیز با ارائه راهکارهای مناسب و کادر مجرب برای تعمیر و عیب یابی اینورتر تجربه زیادی دارد.

در این بخش به بررسی مراحل تعمیر اینورتر در تمامی مراکزی که تعمیر قطعات برق صنعتی را انجام می‌دهند می‌پردازیم.

عیب یابی

اولین مرحله در تعمیر اینورتر درایو صنعتی این است که عیب یابی شود. اگر مشکل آن به خوبی تشخیص داده شود، هزینه تعمیر آن کاهش‌یافته و سریع‌تر تعمیر می‌شود.

اعلام هزینه

پس از اینکه مشکل اینورتر توسط کارشناسان فنی شناسایی شد، با شما تماس گرفته و هزینه آن را اعلام می‌کنند. سپس در صورت تأیید مشتری، آن وسیله تعمیر شده یا قطعات آن تعویض خواهد شد.

تعمیر اینورتر

پس از اینکه مشتری با هزینه اعلام شده توافق کرد، با بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات اصلی و موجود در بازار جایگزین می‌شود یا اینکه توسط کارشناسان فنی تعمیر خواهد شد.

تست نهایی اینورتر

مرحله نهایی که تست اینورتر است، اهمیت زیادی دارد. قبل از تحویل به مشتری باید بررسی نهایی صورت گیرد. موتور سه فاز آن تست شده، همچنین ورودی خروجی‌های دیجیتال نیز به خوبی بررسی می‌شود. البته این کار باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای صورت گیرد.

مراحل بعد از تعمیر اینورتر در کرج

پس از تعمیر اینورتر در کرج و رفع خطاهای سیستم، درایو کلیدها و اتصالات آن به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین قطعات مکانیکی نظیر فن‌های خنک کننده نیز بررسی می‌شود. در صورتی که هرگونه عیب و ایرادی داشته باشد، تعویض می‌شود. حتی گاهی اوقات نیاز است که تعمیرات پیشگیرانه انجام شود تا از هزینه‌های بیشتر مربوط به تعمیر درایو و تعمیر اینورتر پیشگیری شود.

خرابی‌های رایج اینورترها

در این بخش به بررسی سه مورد از رایج‌ترین خرابی‌های اینورترها می‌پردازیم.

  • گاهی اوقات به دلیل عدم توجه کاربر به سه فاز یا تک فاز بودن اینورتر، برق ورودی اشتباه وارد این دستگاه می‌شود و در نتیجه خراب خواهد شد.
  • در برخی از مواقع، اینورتر روشن نمی‌شود که در این صورت ممکن است پایه‌های باتری به دلیل خوردگی شل شده و بسیار قدیمی باشد. همچنین ممکن است باتری اینورتر به خوبی شارژ نشده باشد.
  • یکی دیگر از مشکلات اینورتر این است که صدای بیش از اندازه از فن آن شنیده می‌شود.
  • همچنین ممکن است کدهای نادرست بر روی اینورتر نمایش داده شود.
  • اگر اضافه‌بار باشد و آلارم داد، باید بدانید که ممکن است مشکلی ایجاد شده است.
  • خازن‌ها ضعیف‌ترین بخش اینورتر هستند که گاهی اوقات باید تعویض شود. این وسیله در اکثر اینورترها ممکن است دچار مشکل شود.
  • یکی دیگر از مشکلات اینورترها مربوط به IGBTها است که در اثر تکان‌های زیاد یا ضربه، همچنین گرمای زیاد شکسته شده و آسیب می‌بیند‌.

البته دقت کنید اگر اینورترها در مکان‌های نامناسب که دارای آلودگی زیاد، رطوبت و همچنین حرارت بالا قرار گیرند، عمر کوتاه‌تری دارند.

علت خرابی و آسیب رساندن به اینورترها معمولا عواملی مانند گرمای بیش از اندازه، گرد و غبار محیط، روغن آلوده، مواد قابل اشتعال، نوسانات برق شبکه، عدم سرویس دوره‌ای و  همچنین انتخاب نادرست قطعات باعث ایجاد ضربه و آسیب به این وسیله می‌شود.

تعمیر اینورتر درایو صنعتی در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر در کرج

برای تماس با کارشناسان تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج می‌توانید با شماره‌های در سایت تماس بگیرید. متخصصان این مجموعه تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارند، همچنین خدماتی مانند عیب یابی، تعمیر و تست اینورتر را ارائه می‌دهند‌. قیمت‌های ما بسیار مناسب و گاهی با تخفیفات ویژه است.

آیا تعمیر اینورتر ارزش دارد؟

ابتدا پس از خرابی اینورتر، شما باید آن را به واحد تعمیرات بفرستید، سپس پس از عیب یابی و تعیین هزینه مشخص می‌شود که آیا تعمیر آن ارزش دارد یا اینکه بهتر است آن را تعویض کنید.

هزینه تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج

در ابتدای کار هزینه تعمیر اینورتر درایو صنعتی مشخص نیست. بلکه در مرحله اول باید عیب یابی شده و پس از انجام تست‌های اولیه هزینه آن مشخص خواهد شد. در برخی از مواقع نیاز است که قطعات این دستگاه عوض شود، در این صورت قیمت آن گران‌تر می‌شود. کارشناسان باتجربه یاسین الکترونیک پس از عیب یابی، هزینه تخمین شده را به اطلاع شما می‌رساند.

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید تعمیر اینورتر درایو صنعتی در کرج نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. در صورت نیاز به این‌گونه خدمات می‌توانید با ما تماس بگیرید. اگر شما نیز تجربه‌ای در این مورد دارید، می‌توانید در انتهای مقاله بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

به ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 2

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها